Titel: | |
Person/en: | |
Sprache/n: | Englisch |
Veröffentlichungsangabe: | London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group, [2018] |
Umfang: | 1 Online-Ressource (xxii, 248 Seiten) : Diagramme |
Art des Inhalts: | |
Schriftenreihe: | |
Bibliogr. Zusammenhang: | |
ISBN: | 978-1-315-44972-2 e-book ; 1-315-44972-2 978-1-315-44971-5 1-315-44971-4 978-1-315-44969-2 1-315-44969-2 1-138-21288-1 |
Schlagwörter: | |
Sachgebiete: | |
Mehr zum Thema: | Dewey Dezimal-Klassifikation: 378.01 |
Inhalt: | Cover; Half Title; Title Page; Copyright Page; Table of Contents; Illustrations; Contributors; Introduction: setting the scene; Part I Getting in: higher education access and participation; 1 Admissions, adaptations, and anxieties: social class inside and outside the elite university; 2 Struggling for selfhood: non-traditional mature students' critical perspectives on access to higher education courses in England; 3 How meritocratic is admission to highly selective UK universities?; 4 Patterns of participation in a period of change: social trends in English higher education from 2000 to 2016. |
| |
Standort: | Nutzung mit Bibliotheksausweis der Staatsbibliothek zu Berlin oder nach Anmeldung beim FID Asien (Portal CrossAsia), FID Slawistik oder FID Internationale und interdisziplinäre Rechtsforschung |
Anmerkung: | Temporär im Bestand der Staatsbibliothek |
Volltext: | |
| |
|
|
| |
| |