Titel: | |
Sonst. Personen: | |
Sprache/n: | Englisch |
Veröffentlichungsangabe: | London ; New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2022 |
Umfang: | 1 Online-Ressource (xv, 137 Seiten) : Illustrationen |
Art des Inhalts: | |
Schriftenreihe: | |
Anmerkung: | Includes bibliographical references and index. |
Bibliogr. Zusammenhang: | |
ISBN: | 978-1-003-22712-0 electronic book 1-003-22712-0 electronic book 978-1-000-47422-0 electronic book 1-000-47422-4 electronic book 978-1-000-47425-1 electronic book 1-000-47425-9 electronic book |
Identifikator: | DOI: 10.4324/9781003227120 |
Schlagwörter: | |
Sachgebiete: | |
Mehr zum Thema: | Book Industry Communication: JP |
Inhalt: | Undergraduate degrees and specializations / Chris Adams -- Degree components and instructional design / Richard Barke -- Accelerated undergraduate degree programs / Stephen Weinberg -- Community engaged pedagogies : possibilities for undergraduate public affairs and administration education / Wan-Ju Hung, Lindsey M. McDougle -- Service learning and internships / Michael Dillard -- Student learning outcomes- undergraduate public affairs education : educating future generations of public and nonprofit administrators / Jennifer Littlefield -- To accredit or not to accredit / Bruce D. McDonald, III, J.W. Decker, Matthew D. Leight, Michaela Abbott. |
| |
Standort: | Nutzung mit Bibliotheksausweis der Staatsbibliothek zu Berlin oder nach Anmeldung beim FID Asien (Portal CrossAsia), FID Slawistik oder FID Internationale und interdisziplinäre Rechtsforschung |
Anmerkung: | Temporär im Bestand der Staatsbibliothek |
Volltext: | |
| |
|
|
| |
| |