Deutsch Englisch

______________

Speichern

Treffer filtern

Neue Suche

______________

Weitere Kataloge
und Datenbanken

Basisklassifikation

Sachliche Suche
1501 - 1955

Lesesaal-
systematik

______________

Auskunft

Bibliothekskonto

Fernleihe

DigiService

Anschaffungs-
vorschlag

Online-Bestellung nicht möglich?

______________

Datenschutz (Privacy Policy)

Impressum
(Imprint)

      
* Ihre Aktion
Bücher
Titel: 
Person/en: 
Sprache/n: 
Englisch
Veröffentlichungsangabe: 
Cambridge, Massachusetts : Harvard Education Press, 2018
Umfang: 
xi, 204 pages ; 24 cm
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Includes bibliographical references and index
ISBN: 
978-1-68253-182-2 : pbk.
978-1-68253-183-9 : library edition
Schlagwörter: 
Sachgebiete: 
Mehr zum Thema: 
Klassifikation der Library of Congress: HV8688
Dewey Dezimal-Klassifikation: 371.001
Inhalt: 
This book aims to offer a theory of restorative justice in education and map pedagogical stances that support restorative, transformative justice discourse and practice.--
Why we need a paradigm shift in schools now -- Paradigm shifting on both sides: the art and science of making things right -- History, race, justice, and language: four pedagogical stances to practice -- Restorative justice -- "We live in a nation of freedom": learning with students -- "There was no justice": pedagogical portraits of educators -- When some of us are brave: tensions and challenges -- "How do we teach so that people stop killing?" the case for transformative -- Justice teacher education -- Epilogue
Mehr zum Titel: 
 
Signatur: 
10 A 40874
Standort: 
Potsdamer Straße
Ausleihstatus: 
ausleihbar
bestellbar