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1. |
Gaming and extremism : the radicalization of digital playgrounds Schlegel, Linda. - New York, NY : Routledge, 2024
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2. |
Politiken des (digitalen) Spiels : transdisziplinäre Perspektiven Görgen, Arno *1977-*. - Bielefeld : transcript, 2023
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3. |
The stuff games are made of Barr, Pippin *1979-*. - Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, 2023
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4. |
Politiken des (digitalen) Spiels : transdisziplinäre Perspektiven Görgen, Arno *1977-*. - Bielefeld : transcript, 2023
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5. |
Like a hurricane : an unofficial oral history of Street fighter II Leone, Matt. - London, United Kingdom : Thames & Hudson, 2023
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6. |
Computerspielforschung: Interdisziplinäre Einblicke in das digitale Spiel und seine kulturelle Bedeutung Biermann, Ralf *1973-*. - 1st. - Leverkusen-Opladen : Verlag Barbara Budrich, 2023
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7. |
Medievalism in play Fugelso, Karl *1967-*. - Cambridge : D.S. Brewer, 2023
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8. |
Let's play oder game over? : eine Ethik des Computerspiels Ostritsch, Sebastian *1983-*. - München : dtv, [2023]
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9. |
Manifestations of queerness in video games Pelurson, Gaspard *ca. 20./21. Jh.*. - London : Routledge, Taylor & Francis, 2023
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10. |
Geschichte in digitalen Spielen : populäre Bilder und historisches Lernen Schwarz, Angela *1962-*. - 1. Auflage. - Stuttgart : Verlag W. Kohlhammer, 2023
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Wort |
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Typ |
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Anzahl |
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54.88 |
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Basisklassifikation (XBKL) |
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533 |
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